Gjennomgang av jordbruksavtalen
Torsdag 21.mai inviterer Vestland Bondelag alle sine medlemmer til Teams-møte. På programmet står gjennomgang av jordbruksavtalen med 1.nestleiar Bodhild Fjelltveit.

Møtet tek til klokka 20.00, og varar til 22.00.
Her er det berre å møte opp, teamslenka du brukar klokka 20.00 er:
https://teams.microsoft.com/meet/365123188240660?p=7NK63QmmTiVWhntlle
Vel møtt!