Generalsekretær Per Skorge i Norges Bondelag og adm. direktør Mari Velsand i Tun Media, foto Andreas Lunder.Det sier generalsekretær Per Skorge i Norges Bondelag og får følge av  administrerende direktør i Tun Media, Mari Velsand.

-Norges Bondelags er en viktig målgruppe for alle våre publikasjoner; Nationen, Bondebladet, Norsk Landbruk og Traktor. Vi er derfor glad for at vi har fått til en avtale som gir oss mulighet til å komme i kontakt med medlemmene og tilby fordelaktige priser på våre abonnement, sier hun.

 

- For Norges Bondelag er det svært viktig å ha kanaler for å nå egne medlemmer og folk flest. Nationen og Bondebladet står i en særstilling i så måte, og det er derfor viktig å støtte opp om Tun Media gjennom denne samarbeidsavtalen. Samtidig vil bondelagets medlemmer få gunstige medlemsfordeler gjennom avtalen.

 

Samarbeidsavtalen innebærer at nye abonnenter på Nationen får 25 % rabatt i inntil et år, og at det gis hele 50 % rabatt til nye abonnenter på publikasjonene Norsk Landbruk og Traktor, understreker generalsekretær Per Skorge.

 

Alle medlemmer som tegner nytt* abonnement på Tun Medias publikasjoner, får følgende medlemspriser/fordeler:

 

 

2013

Termin

Fullpris

Medlemspris første kjøp

Krone-rabatt

% rabatt

Nationen

Kvartal

910

690

(220)

-25 %

Nationen

Halvår

1 660

1 250

(410)

-25 %

Nationen

År

3 200

2 420

(780)

-25 %

Norsk Landbruk

Halvår

1049

525

(525)

-50 %

Norsk Landbruk

År

549

275

(275)

-50 %

Traktor

Halvår

432

216

(216)

-50 %

 

*Med nytt abonnement menes at man ikke har vært kunde i løpet av det siste året.

 

Norges Bondelags medlemmer gis også 50 % rabatt på private rubrikkannonser på Tuntorget. Denne rabatten gjelder ikke forretnings- og næringsannonser.

 

Kontaktperson i Norges Bondelag: Astrid Solberg og Andreas Lunder