Samarbeidsavtale mellom Norges Bondelag og Tun Media
-Vi ønsker å tilby medlemmene gode medlemsfordeler og da er det helt naturlig med en samarbeidsavtale med Tun Media.
Det sier generalsekretær Per Skorge i Norges Bondelag og får følge av administrerende direktør i Tun Media, Mari Velsand.
-Norges Bondelags er en viktig målgruppe for alle våre publikasjoner; Nationen, Bondebladet, Norsk Landbruk og Traktor. Vi er derfor glad for at vi har fått til en avtale som gir oss mulighet til å komme i kontakt med medlemmene og tilby fordelaktige priser på våre abonnement, sier hun.
- For Norges Bondelag er det svært viktig å ha kanaler for å nå egne medlemmer og folk flest. Nationen og Bondebladet står i en særstilling i så måte, og det er derfor viktig å støtte opp om Tun Media gjennom denne samarbeidsavtalen. Samtidig vil bondelagets medlemmer få gunstige medlemsfordeler gjennom avtalen.
Samarbeidsavtalen innebærer at nye abonnenter på Nationen får 25 % rabatt i inntil et år, og at det gis hele 50 % rabatt til nye abonnenter på publikasjonene Norsk Landbruk og Traktor, understreker generalsekretær Per Skorge.
Alle medlemmer som tegner nytt* abonnement på Tun Medias publikasjoner, får følgende medlemspriser/fordeler:
2013 |
Termin |
Fullpris |
Medlemspris første kjøp |
Krone-rabatt |
% rabatt |
Nationen |
Kvartal |
910 |
690 |
(220) |
-25 % |
Nationen |
Halvår |
1 660 |
1 250 |
(410) |
-25 % |
Nationen |
År |
3 200 |
2 420 |
(780) |
-25 % |
Norsk Landbruk |
Halvår |
1049 |
525 |
(525) |
-50 % |
Norsk Landbruk |
År |
549 |
275 |
(275) |
-50 % |
Traktor |
Halvår |
432 |
216 |
(216) |
-50 % |
*Med nytt abonnement menes at man ikke har vært kunde i løpet av det siste året.
Norges Bondelags medlemmer gis også 50 % rabatt på private rubrikkannonser på Tuntorget. Denne rabatten gjelder ikke forretnings- og næringsannonser.
Kontaktperson i Norges Bondelag: Astrid Solberg og Andreas Lunder