Samarbeidsavtale mellom Norges Bondelag og Tun Media
-Vi ønsker å tilby medlemmene gode medlemsfordeler og da er det helt naturlig med en samarbeidsavtale med Tun Media.
Det sier generalsekretær Per Skorge i Norges Bondelag og får følge av administrerende direktør i Tun Media, Mari Velsand.
-Norges Bondelags er en viktig målgruppe for alle våre publikasjoner; Nationen, Bondebladet, Norsk Landbruk og Traktor. Vi er derfor glad for at vi har fått til en avtale som gir oss mulighet til å komme i kontakt med medlemmene og tilby fordelaktige priser på våre abonnement, sier hun.
- For Norges Bondelag er det svært viktig å ha kanaler for å nå egne medlemmer og folk flest. Nationen og Bondebladet står i en særstilling i så måte, og det er derfor viktig å støtte opp om Tun Media gjennom denne samarbeidsavtalen. Samtidig vil bondelagets medlemmer få gunstige medlemsfordeler gjennom avtalen.
Samarbeidsavtalen innebærer at nye abonnenter på Nationen får 25 % rabatt i inntil et år, og at det gis hele 50 % rabatt til nye abonnenter på publikasjonene Norsk Landbruk og Traktor, understreker generalsekretær Per Skorge.
Alle medlemmer som tegner nytt* abonnement på Tun Medias publikasjoner, får følgende medlemspriser/fordeler:
2013 | Termin | Fullpris | Medlemspris første kjøp | Krone-rabatt | % rabatt |
Nationen | Kvartal | 910 | 690 | (220) | -25 % |
Nationen | Halvår | 1 660 | 1 250 | (410) | -25 % |
Nationen | År | 3 200 | 2 420 | (780) | -25 % |
Norsk Landbruk | Halvår | 1049 | 525 | (525) | -50 % |
Norsk Landbruk | År | 549 | 275 | (275) | -50 % |
Traktor | Halvår | 432 | 216 | (216) | -50 % |
*Med nytt abonnement menes at man ikke har vært kunde i løpet av det siste året.
Norges Bondelags medlemmer gis også 50 % rabatt på private rubrikkannonser på Tuntorget. Denne rabatten gjelder ikke forretnings- og næringsannonser.
Kontaktperson i Norges Bondelag: Astrid Solberg og Andreas Lunder