GOD PÅSKE!
Rogaland Bondelag ønsker alle en riktig god påske. Vi tar fri torsdag, fredag og mandag, men er ellers på kontoret og vi er tilgjengelige per telefon

Rogaland Bondelag ønsker alle en riktig god påske. Vi tar fri torsdag, fredag og mandag, men er ellers på kontoret og vi er tilgjengelige per telefon
