Rapport om hvorfor Nils Andreas ikke fikk jord
I fjor flyttet bonden Nils Andreas Tornensis fra Kautokeino fordi han ikke fikk tilgang på nok jord for å kunne drive gården på en forsvarlig møte.
En fersk rapport utarbeidet av Sverre Pavel på oppdrag av Finnmark Bondelag går gjennom saka og kommer med anbefaling til tiltak for å sikre at landbruket blir bedre ivaretatt i fremtidige saker.