Morten Tømte ble gjenvalgt til leder i Akershus Bondelag
Morten Tømte fra Eidsvoll ble igjen valgt til fylkesleder i Akershus Bondelag på årsmøtet 25. mars. Ny nestleder er Kim Viggo Weiby.
Morten Tømte ble igjen valgt til leder i Akershus Bondelag på årsmøtet 25. mars.
- Tusen takk for tilliten! Jeg inviterer hele organisasjonen til et veldig godt samarbeid også framover.
Det er mye å ta tak i, sa Tømte.
Han har med seg Kim Viggo Weiby fra Fet som nestleder.
Johan Klever fra Skedsmo ble gjenvalgt som styremedlem, og Jan Ivar Tjernæs fortsetter som styremedlem.
Kari Anne Aaby fra Asker og Bærum var ikke på valg, og fortsetter i styret.
På varaplassene finner vi:
1. vara: Jakob Volent, Hurum (gjenvalg)
2. vara: Stina Medhus, Frogn (ny)
3. vara: Anne Snarteland Juul, Ås (ny)
Første vara møter fast på styremøtene.
Se lenke til høyre for å lese mer om medlemmene i det nye styret.